Leve AirBnB

17 april 2015 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Gisteravond laat zijn we aangekomen in Kingman, onze volgende slaapplaats. De route was lang, de zon heet en het landschap afwisselend. De helft van de tijd hadden we geen GPS signaal, dus het was nog een uitdaging om er te komen. Death Valley hebben we helaas over moeten slaan om nog om 22:00 uur aan te komen op de bestemming. Gelukkig geldt er nu geen tijdverschil.

Eerste indruk: wauw! We rijden door een goede buurt met mooie huizen en een incidentele fontein in de voortuin. Bij aankomst kijken we onze ogen uit. Wat een paleis. We worden vriendelijk ontvangen door de host en krijgen een korte rondleiding. Ze heeft echt werkelijk overal aan gedacht. De kamer is niet alleen voorzien van gastenhandoekjes, maar ook een welcome note (incl noodnummers), chocolaatjes en folders over de omgeving. We hebben een prive badkamer en het bed ligt heerlijk. In het gastenboek lezen we dat haar man om 04:45 ontbijt heeft gemaakt voor de vorige gasten. We waren aangetrokken tot dit verblijf vanwege het ontzettend mooie zwembad, maar het huis zelf is nog veel indrukwekkender.

1. Nelly en Dirk:
    19 april 2015
    Als ik het zo lees klingt het net of jullie een beetje thuis komen dan moeten jullie je wel lekker voelen