Aanloop

30 maart 2015 - Schiphol, Nederland

We maken dus een reis door California, Nevada en Arizona. Pat en ik. Dus.

De reis begon vandaag alvast met de gebruikelijke vertragingen op schiphol, maar het weer is nu helder en we hebben er vertrouwen in dat we rond 09.45 vertrekken richting Munchen, en van Munchen naar Los Angeles. Even een schiphol broodje, beetje lezen beetje wachten en we kunnen. De vakantie is begonnen!

1. Martin:
    30 maart 2015
    Ja ja ja was ist loss was ist das.. Ein zwei polizei.. BOOTSJUNGE..
    Stelletje imitators!! Veel plezier bij de McDonald's: refills zijn gratis daar!!
  2. Nelly en Dirk:
    30 maart 2015
    De start is misschien ff niet lekker, maar jullie vakantie kan niet stuk!
  3. Nelly en Dirk:
    Met Flightaware kunnen we de route die door het vliegtuig wordt afgelegd volgen: van Munchen recht naar het noorden, afbuigend naar het westen over het fjordengebied in Noorwegen dan over de oceaan ten noorden van IJsland langs over Groenland en de Baffin baai die tussen Groenland en Canada ligt. Op dit moment hebben zitten jullie qua tijd op de helft.